Veel gestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen omtrent de Obstacle Run Heerhugowaard. Mocht jouw vraag er niet tussen staan en gaat het om je ticket, neem dan contact op met Paylogic via e-mail customerservice@paylogic.eu of per telefoon via (0)900 7295 6442. Heb je vragen omtrent het evenement zelf, dan kun je mailen naar info@obstaclerunheerhugowaard.nl

Algemene informatie over het evenement is te vinden op de pagina INFORMATIE.

 

TICKETS

Ik ben geblesseerd/ziek/verhinderd. Kan ik mijn ticket retourneren?

Wanneer je om welke reden dan ook niet kunt deelnemen aan de Obstacle Run Heerhugowaard is restitutie van het inschrijfgeld niet mogelijk. Wel is het toegestaan om jouw ticket over te dragen aan iemand anders. Hiervoor kun je contact opnemen met Paylogic via e-mail customerservice@paylogic.eu of per telefoon via (0)900 7295 6442.

Ik ben mijn e-ticket kwijt

Je e-ticket is per mail naar je verzonden. Kun je de mail niet meer vinden log dan in op je Paylogic account. Daar kun je opnieuw je e-ticket printen.

Ik wil mijn ticket aan iemand anders overdragen

Het is toegestaan dat je jouw ticket overdraagt aan iemand anders. Hiervoor dien je contact op te nemen met Paylogic via e-mail customerservice@paylogic.eu of per telefoon via (0)900 7295 6442. Overdragen van het ticket kan tot uiterlijk twee weken voorafgaand aan het evenement.

Ik wil graag mijn afstand wijzigen

Wil je een kortere afstand lopen dan is dat kosteloos mogelijk en kun je op de dag van het evenement deelnemen aan de run van 8 kilometer. Je dient hiervoor contact op te nemen met Paylogic via e-mail customerservice@paylogic.eu of per telefoon via (0)900 7295 6442.

Heb je een ticket voor 8 km, maar wil je deelnemen aan de run van 15 kilometer dan kan dit alleen door contact op te nemen met Paylogic via e-mail customerservice@paylogic.eu of per telefoon via (0)900 7295 6442. Naast het prijsverschil betaal je ook administratiekosten. Deze wijziging kan tot uiterlijk twee weken voorafgaand aan het evenement doorgegeven worden.

Ik wil een andere starttijd aanvragen, is dat mogelijk?

Zolang het startvak dat je graag wenst nog niet is volgeboekt kun je inderdaad nog wijzigen van starttijd/vak. Je dient hiervoor contact op te nemen met Paylogic via e-mail customerservice@paylogic.eu of per telefoon via (0)900 7295 6442. Deze wijziging kan tot uiterlijk twee weken voorafgaand aan het evenement doorgegeven worden.